Kontakt:

magda_girsztowt@wp.pl

poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Poranne orzeźwienie z mango lassi

Termometr szaleje, raz po raz pokazuje coraz wyższą temperaturę. W takie upalne poranki nie mam ochoty na ciepłe owsianki, jajecznicę, czy też ukochaną kaszę jaglaną. W taki poranek idealnym początkiem jest dla mnie mango lassi. Pyszne,gęste, kremowe, orzeźwiające i w zasadzie dość konkretne. Dodaje energii, ochładza i wprowadza w dobry nastrój. Nie ma lepszego sposobu na udany początek upalnego dnia.
Składniki:
Mango
Kubeczek jogurtu naturalnego
Miód-pół łyżeczki
Sok z cytryny-pół łyżeczki
Szczypta kardamonu
Woda mineralna-koniecznie zimna


 Przygotowanie jest banalnie wręcz proste. Mango obieram, usuwam pestkę, kroję w kostkę i blenduję. Dolewam jogurt, dodaję sok z cytryny i miód, a także wodę - ilość wedle uznania. Jako, że rano z moją cierpliwością i ilością czasu nie jest zbyt dobrze, więc wieczorek wkładam butelkę wody do lodówki i dzięki temu mogę pić lassi od razu po przyrządzeniu-inaczej koniecznie trzeba je schłodzić. Posypuję szczyptą kardamonu i już.




23 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Spróbuj koniecznie, na tę aurę napój idealny :)

      Usuń
  2. mój ulubiony letni napój ! :) dosypuję jeszcze czasem trochę cynamonu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuję też z cynamonem, uczepiłam się jakoś ostatnio kardamonu :)

      Usuń
  3. Pycha ,można wypić dwie szklaneczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widzę żadnych przeciwwskazań ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Koniecznie zrób póki męczą nas upały :)

      Usuń
  5. takie orzeźwienie to my poprosimy o każdej porze dnia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takie dni to się rzeczywiście przyda :)

      Usuń
  6. Chętnie bym się wprosiła na taki napój :) Na samą myśl ślinka mi cieknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to zapraszam, mam zapas mango :)

      Usuń
  7. Mniam :-) poproszę taką szklaneczkę orzeźwienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam mango, moje smaki, na orzeźwienie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie do mango brat przekonał parę lat temu i przepadłam :)

      Usuń
  9. Już zapomniałam, jak bardzo lubię mango lassi , dzięki za przypomnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. mmmm super pomysł... na pewno będzie nam smakował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno, bo to pyszny sposób na orzeźwienie :)

      Usuń
  11. uwielbiam Mango Lassi, ale z kardamonem jeszcze nie robiłam :) na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja dodaję szczyptę imbiru. Pycha. Idealny koktajl na letnie dni. Mango w lodówce, więc dzisiaj wypróbuję twoją wersję.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...