Kontakt:

magda_girsztowt@wp.pl

niedziela, 5 listopada 2017

Poranny burger z jajkiem sadzonym

Ależ u mnie śniadaniowo ostatnio! Ale to wynik tej okropnej pogody. Potrzebuję rano solidnego posiłku. Takiego, który mnie rozbudzi i doda chęci do życia. I oczywiście będzie smaczny. Jogurt i garstka płatków? O nie, w takie deszczowe i ponure poranki potrzebuję solidnej porcji energii. Awokado, jajko, bułka z małej piekarni, jest pysznie. Po prostu wspaniale. W sam raz by zacząć pełen zajęć dzień. I to z  porcją uśmiechu. Ją dostajemy gratis do burgera. Polecam, nie tylko na te śniadania w ciągu tygodnia, świetnie się również sprawdzi podczas weekendów. Umówmy się, leniwe chwile, też wymagają odpowiedniej porcji energii. I smakowitej oprawy. A ja lecę korzystać z leniwej niedzieli. I takiej samej niedzieli Wam życzę. Spokojnej, przede wszystkim.


Składniki:
1 duże jajko
3 plastry dojrzałego awokado
2 plastry pomidora
Olej lniany
Sól
Pieprz
Szczypiorek
Natka pietruszki
Słodka papryka
Ulubiona bułka

Na teflonowej patelni smażę jajko sadzone bez tłuszczu - posypuję solą i pieprzem.
Bułkę smaruję olejem lnianym, układam plastry awokado - posypuję słodką papryką, na to plasterki pomidora, drobno posiekane zioła. Na wierzchu kładę jajko sadzone, przykrywam wierzchem bułki.

59 komentarzy:

  1. świetne śniadanko! Ja również postanowiłam zrobić sobie dzisiaj leniwą niedzielę (chociaż powinnam ją całą spędzić na uczelni). Miłego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widzę super smaki u Ciebie od rana.
    Trzeba przyznać - ten burger jest imponujący,
    Bardzo jestem ciekawa tej sycącej porcyjki.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I to się nazywa porządne śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bogato i pyszne, ale ja bym to jajko zjadła osobno :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszne śniadanie! Nabrałam ochoty na burgera z jajkiem sadzonym smażonym beztłuszczowo. Biorę się do roboty, ale zamiast bułki będą u mnie 2 kromki chleba IG.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, pyszności! Muszę sobie kiedyś takie porządne śniadanie zrobić, zazwyczaj rano jem właśnie jakiś jogurt z płatkami albo szybkie kanapki xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale bym zjadła :) Zwłaszcza z dobrą, chrupiącą bułeczką :) Mniam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie jem pieczywa, ale mój Ukochany byłby wniebowzięty! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Na takie pyszne śniadanko możesz mnie zaprosić ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super :) Śniadanie to podstawa, dla mnie to najważniejszy posiłek dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jeśli chodzi o burgery to średnio za nimi przepadam, zwłaszcza kupnych..ale ten Twój no...może być dobre

    OdpowiedzUsuń
  13. Mniam, mniam i mniam z chęcią wypróbuję ten przepis bo wygląda zjawiskowo.
    SErdecznie pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Mistrzowskie śniadanko, po takiej dawce energii nawet w poniedziałek łatwiej byłoby pójść do pracy.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja również mam teraz apetyt na treściwsze śniadanka:) taka pora roku:) burger wygląda obłędnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. W chłodne poranki zawsze potrzebujemy ciepłego posiłku :D Ale taka buła też by się świetnie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiesz co kochana, takiego burgera to ja bym teraz zjadła z chęcią :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Połączenie pyszne. Wypasiony burger :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Po takim śniadaniu można góry przenosić, ekstra pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdrowy, pyszny i pożywny! :) Śniadanie pełne energii <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja z takich wypasionych śniadań, to głównie w leniwe niedziele korzystam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak, takie śniadanie to jest to ;) TYlko na co dzień trudno z czasem ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam jajka z połączeniu z awokado :D.

    OdpowiedzUsuń
  24. Super wygląda :D Uwielbiam połączenie jajka z awokado i czasem się skuszę na taką wypasioną bułeczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  25. To dopiero konkretne śniadanko ;) Mnie to pasuje. Mniam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...