Kontakt:

magda_girsztowt@wp.pl

środa, 4 października 2017

Ryżanka z mango

Dziś moja śniadaniowa propozycja. Płatki ryżowe, a do tego korzenne mango. Wspaniała i rozgrzewająca propozycja. W sam raz na jesienne poranki. Ale dzięki mango, wciąż czuć lato. Korzenne przyprawy od razu wprowadzają w dobry nastrój. I tak od samego rana. Ryż jest delikatny, sycący i lekkostrawny. Szczególnie posmakuje dzieciom. A każdy kto mnie zna to wie, że duże dziecko ze mnie i chętnie zajadam takie pyszności. Ostatnie dni były wspaniałe, chociaż okropnie męczące. Przyznam szczerze, że rzadko kiedy mogłam usiąść. Chociaż było naprawdę pięknie, i bogato w różne wrażenia, to czasem fajnie jest pocelebrować leniwe chwile i te momenty gdy człowiek nigdzie się nie śpieszy. I całkiem spokojnie może zjeść śniadanie. No może nie, że w ogóle nigdzie się nie śpieszy, bo jednak do pracy jakoś trzeba się dostać, ale lubię takie poranki, kiedy wstanę 5 minut wcześniej, ugotuję sobie coś dobrego, puszczę porządną muzykę, zrobię przegląd prasy i popatrzę za okno i po prostu pocieszę chwilą obecną. A kiedy za oknem tak szaro, to śniadanie w optymistycznym kolorze, jest po prostu niezbędne.



Składniki:
5 łyżek płatków ryżowych
200 mleka ( może być roślinne)
Szczypta cynamonu
Połowa mango
1 łyżka miodu
Szczypta cynamonu i kardamonu
Odrobina wody

W garnuszku gotuję mleko, dodaję płatki ryżowe i cynamon. Gotuję aż płatki zmiękną.
Mango kroję w  kostkę. Podlewam odrobiną wody i duszę z przyprawami parę minut. Na koniec dodaję miód.
Owoce układam na ryżowych płatkach. Polewam sosem.







54 komentarze:

  1. NIe lubimy się z mango ale propozycja na pewno smaczna dla wielbicieli tego owocu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mango się lubi albo nie, bywa za słodkie:)

      Usuń
  2. A'la mango sticky rice :D Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wymyśliłabym takiego śniadania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ryżanka to zdecydowanie nie moja bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skojarzyło mi się od razu z mango sticky rice :D
    Płatków ryżowych nie jadam, ale mango uwielbiam i pysznie mi się komponuje z ryżem basmati :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja rano wolę gotować płatki ryżowe, wiadomo, czas się liczy :)

      Usuń
  6. Pyszne i zdrowe śniadanie, lubię też zamiast płatków ryżowych płatki jaglane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zwykle nie jem śniadań, ale ta propozycja wygląda pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co my tutaj mamy! Jaka wspaniała ryżanka!
    Wygląda naprawdę rewelacyjnie.
    Chciałabym spróbować jak smakuje, bo mango uwielbiam.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjnie wygląda i na pewno smakuje pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Looks nice!

    I`m following your blog with a great pleasure)
    Follow back? Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzadko jadam mango :) a tu proszę taka super propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno takie śniadanie bardzo by mi smakowało. Kocham mango, więc podwójna porcja murowana:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam mango, więc chętnie bym tego spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie śniadanko w taka pogodę idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ja lubię mango. Pyszny pomysł z jego zastosowanie -:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo energetyczne śniadanie :) Mango idealnie tutaj pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie każda minuta snu jest na wagę złota ale wygląda to smakowicie

    OdpowiedzUsuń
  18. O mniam! Takie dania to ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pyszna propozycja - zestawienie idealne dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mango uwielbiam, zrobię z wielką przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...