Kontakt:

magda_girsztowt@wp.pl

piątek, 24 marca 2017

Serniczek z Nutellą

Czasem mnie najdzie w ciągu tygodnia chęć na coś słodkiego. Ale brak czasu i nie oszukujmy się, wiosenne przesilenie, powoduje, że nie mam ochoty niczego piec ani szykować dłużej niż 2 minuty. Ale cały dzień chodził za mną sernik. Dosłownie czułam jak skrada się za mną, kładzie rękę na ramieniu i mówi- chcesz sernik, chcesz sernik, choćby kawałeczek. Mam jednak swoje zasady. Nigdy nie kupuję sernika w cukierniach i kawiarniach. Nie wiem skąd mi się to wzięło, po prostu nie wyobrażam sobie, że mogłabym kupić sernik, bo żaden nie będzie tak smaczny jak ten domowy. W dodatku cóż, nigdy nie wiem ile czasu już leży w owej cukierni. No i mam specyficzne podejście do tematu, żaden sernik, w którym nie moczyłam palucha mi nie smakuje. Nie, nie, nie chodzi o to,że wsadzam palce w masę serową i się oblizuję,nie nie. To zdecydowanie nie moje klimaty. Chodzi o to, że ja muszę mieć jakiś udział w serniczku, inaczej zdecydowanie mi nie smakuje i jest fuj. Ale w ciągu tygodnia nie mam czasu, sił i często możliwości by upiec całą blachę ciasta. Ale, ale, od czego są serniki na zimno. Błyskawiczne, niekłopotliwe i naprawdę pyszne. Wystarczy parę składników, odrobina chęci i sernik do jedzenia łyżeczką gotowy. Mój zawiera w sobie dawkę Nutelli. Ostatnio porcja tego smakołyku od razu poprawia mi nastrój.
Ten błyskawiczny przepis na lepszy nastrój dodaję do akcji Błyskawiczne Piątki



Składniki:
1 opakowanie kremowego serka śmietankowego
2 czubate łyżki Nutelli
1 łyżeczka kakao
Parę kropli ekstraktu z wanilii
2 łyżki gęstego jogurtu (najlepiej użyć greckiego)
2-3 pokruszone herbatniki

W miseczce łączę wszystkie składniki poza herbatnikami. Mieszam dopóki masa nie będzie gładka i jednolita. Masę sernikową przekładam do dwóch szklanek, chłodzę minimum pół godziny. Przed podaniem posypuję kruszonymi herbatnikami.




65 komentarzy:

  1. Pyszny deser :-) też lubię takie umilacze :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki ekspresowy deser! podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi zachęcająco, tym bardziej że ostatnio mogłabym jeść same słodkie rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo, ostatnio chodzi za mną słodkie;)

      Usuń
  4. to naprawdę ekspresowy deser :) ech ja się dziś skusilam na rogala z ciasta francuskiego z czekoladą z małej piekarni okazał się dziwnym napowietrzonym tworem z odrobiną czeko podobnej masy. Od dziś wszystkie słodkości robię sama i nikt mnie nie namówi na kupowanie czegokolowiek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bardzo rzadko coś kupuję, może raz na rok, zdecydowanie wolę swoje słodkości,bo mam kontrolę nad składnikami ;)

      Usuń
  5. A ja sama tradycyjnego, pieczonego sernika nie lubię, ale taki już bym zjadła ;) Ciekawe jak by smakował z masłem orzechowym zamiast nutelli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ narobiłaś mi smaku na ten serniczek. Przepis bardzo mi się podoba, bo nie wymaga użycia surowych jaj. Właśnie wróciłam z ogrodu, zmęczona i głodna, i za moment zabieram się do roboty. Co prawda w lodówce jest mascarpone, a nie śmietankowy, myślę jednak, że też będzie smaczny. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też nie lubię cukiernianych i sklepowych serników (jak dla mnie są za bardzo sztuczne i "naperfumowane"). Domowe to inna bajka ;) Bardzo fajny deser wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to witaj w klubie nielubiaczy sklepowych serników:)

      Usuń
  8. Idealny szybki deser na piątkowy wieczór. Muszę tylko wpaść do sklepu po nutellę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki pyszny deserek zaspokaja wszelkie chęci na słodkości :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno bardzo smaczne serniczki.Zabieram jeden pucharek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Za bardzo kusisz tutaj tymi wszystkimi słodkościami <3 oczywiście jak większość tutejszych przysmaków mogłabym jeść tonami, tak ten serniczek z nutellą po prostu chyba mi się przyśni :D jak dla mnie idealne połączenie, bo sernik mogłabym jeść codziennie, a nutellę łyżkami nawet w nocy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo szybki i niezwykle apetyczny deser :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. taki serniczek gdy dopada nas przesilenie wiosenne to świetna sprawa :) też nie lubię kupnych ciast, nie ma to co upieczone w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Marzy mi się teraz taki :) Pyszności :) Zjadłabym ze smakiem. Idealny. Miłego weekendu!
    Pozdrawiam!m :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mamy ze sobą coś wspólnego, bo my też nigdy w życiu byśmy nie kupiły sernika z cukierni :D

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja dzisiaj na słodko piekłam bułki drożdżowe z serem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudo! Oj chętnie bym takie zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Błyskawiczny deser, przygotowany własnoręcznie i tak będzie lepszy niż ten kupny - nawet jeśli miałaś ochotę na bardziej wymagającą wersję (pieczoną), to chociaż zaspokoiłaś "głoda" na dany smak :)

    OdpowiedzUsuń
  19. no nie katuj mnie tymi cudami od rana;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Brzmi bardzo kusząco i apetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale pycha :D Zrobiłabym, ale nie mam nutelli :/
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo smacznie się zapowiada :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. haha uśmiałam się przy tym moczeniu palucha bo ja właśnie zawsze masę serową wyjadałam paluchami a przynajmniej garnek oblizywałam:) I tylko w taki sposób zrozumiałam to co napisałaś:) no przyznaj się- ty też nie możesz się powstrzymać przed wyjadaniem surowej masy:)
    zgadza się- domowe serniki są najlepsze, ja staram się jeść wegańsko ale kto wie, pewnie w święta u babci pewnie sernik będzie i to będzie nadludzki wysiłek powstrzymać się przed zjedzeniem chociaż jednego malusiego kawałeczka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, ja nie tknę surowego jajka, więc masy nigdy nie jadłam ;) To mojej siostry działka, ja się boję ;)

      Usuń
  24. Tak przeglądałem sobie blogi, a tu patrzę i widzę tytuł Serniczek z Nutellą. Myślę o czym to może być? To z ciekawości czytam. I jakie było zdziwienie, rzeczywiście o serniku :D Ale świetna notka, a najzabawniejsze zgadzając się z wcześniejszymi komentarzami to motyw z koniecznością włożenia palca w sernik :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam serniki na zimno, a te, które robi się w kilka minut w szczególności. Nutelli nie kupuję i nie jem, więc pewnie pokusiłabym się o jakąś domową polewę.

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam serniki i dlatego tak jak Ty, nie kupuję tylko sama wypiekam. A z dodatkiem nutelli smakował mi wyjątkowo. Och, przypomniałaś mi o tym serniku. Chętnie wprosiłabym się do Ciebie na kawałek sernika, bo mi język ucieknie. Pysznie wygląda :)
    Miłego, słonecznego dnia :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...