Kontakt:

magda_girsztowt@wp.pl

wtorek, 31 stycznia 2017

Budyń jaglany z matchą, sokiem ananasowym i dżem z czarnego bzu

Dzisiaj będzie śniadaniowa podróż. Podróż za jeden uśmiech po mapie świata. Będziemy w Azji, skąd pochodzi Matcha. Będziemy w Południowej Ameryce, gdzie rosną ananasy. Zahaczymy o Kalifornię, skąd weźmiemy garść migdałów i na koniec lokalnie podkradniemy ze słoika parę łyżek dżemu z czarnego bzu. Gotowi na taką podróż?
Tak, wiem to może być kosmicznie, ale uwierzcie mi połączenie tych wszystkich składników daje wspaniały efekt. Budyń jaglany jest po prostu przepyszny i wspaniały na śniadanie. Dodaje energii, syci na długo i zapewnia pozytywny nastrój na cały pracowity dzień. Gwarantuję Wam,że pokochacie tę kombinację smaków. A dzięki temu budyniowi od samego rana będziecie mieli dobry humor. Po kiepskim poniedziałku, musiałam zafundować sobie takie śniadanie. Zdecydowanie takie kuchenne wsparcie mi pomogło. I mogłam dobrze zacząć kolejny dzień. Zaraz luty. Bardzo się cieszę,że to koniec stycznia. W tym roku ciężko będzie mi go zaliczyć do ulubionych miesięcy. Mam nadzieję,że luty będzie odrobinkę łaskawszy. I pozwoli na więcej kulinarnych szaleństw, a ograniczy chorobowe dni.


Składniki:
6 czubatych łyżek płatków jaglanych
150 ml mleka
1 łyżka herbaty Matcha
5 łyżek soku ananasowego
Migdały w płatkach-garść
2 łyżki dżemu Łowicz 100 % Czarny Bez
Esencja waniliowa



W garnuszku podgrzewam mleko z wanilią, dodaję płatki jaglane i gotuję na gęsto, około 5 minut. W kubeczku łączę Matchę z sokiem ananasowym, dokładnie mieszam by nie było grudek. Dodaję do płatków, całość miksuję. Przekładam budyń do miseczki, mieszam z dżemem z czarnego bzu, posypuję płatkami migdałowymi.









Prozdrowotne dżemy Łowicz na śniadanie – poznaj dobroczynną moc natury taką, że Łooo!

65 komentarzy:

  1. Ale ma fantastyczny kolorek dzięki ten matchy :) budynie uwielbiam. Często z nimi eksperymentuję. Ten z chęcią przetestuję :) Pozdrowionka wtorkowe :) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z płatków jaglanych budyniu jeszcze nie robiłam, ale taki z kaszy bardzo lubię. Twój wygląda bardzo ciekawie ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm takim śniadankiem bym nie pogardziła:)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj rzeczywiście ciekawe połączenie :) tyle smaków i tyle regionów, ale jeśli mówisz, że warto, to Ci wierzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tyle świata w jednej miseczce :) super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jadłam jedynie budyń jaglany z kaszy, z płatków jeszcze nie ;) To musiała być bomba smakowa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z płatków robi się dużo szybciej, rankiem w tygodniu to cenne;)

      Usuń
  7. Nigdy nic nie gotowałam na soku ananasowym - mnie tu pasują jeszcze wiórki, żeby tak było tropikalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Takiej propozycji jeszcze nie jadłam. Wygląda apetycznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam od dawna wielką ochotę na budyń jaglany ale jestem tak leniwa że wolę zagryźć banana albo jabłko i taka słodycz mi wystarcza:) Ale zrobię! W lutym zrobię na pewno!
    Ps przyjemna to była podróż bo tych światowych smaczkach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam serdecznie, robi się szybko i jest pyszny:)

      Usuń
  10. Budyń jaglany smakuje wspaniale, a z tym kolorkiem matcha zapewne hipnotyzuje też oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczególnie rano ten kolor cieszy;)

      Usuń
  11. Takiej mieszanki nigdy nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo zdrowe śniadanko. Fajne połączenie smaków :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mhm muszę w końcu wypróbować budyń jaglany :) Taka odmiana od owsianki...

    OdpowiedzUsuń
  14. Pyszne śniadanie, dżem z czarnego bzu musi fajnie smakować z budyniem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak to pięknie opisałaś, że narobiłaś mi smaku na taki budyń! Musi smakować super <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedy choroba rozkłada w domu to takie wycieczki kulinarne są szczególnie pożądane :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie tym połączeniem smaków kupiłaś; jest tu wszystko, co lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana Super ten budyn a mix owocow jaki się w nim znajduje bardzo mnie ciekawi Uwielbiam takie NIEoczywiste kombinacje A słodycz takiego deseru z powodzeniem zastapi wszystkie batony i czekoladki których czasem namiętnie szukam Pozdrowionka kochana ogromne

    OdpowiedzUsuń
  20. Dawno nie jadłam budyniu...

    OdpowiedzUsuń
  21. boziu! Ponad rok nie jadłam dżemu!
    A takie śniadanie kusi <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Polubiłam matche i piję ją codziennie. W deserach jeszcze nie próbowałam. Twoje śniadanie oko cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. budyń jaglany jest pyszny i zdrowy, a w tym cudnym zielonym kolorze jeszcze bardziej apetyczny!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...