Kontakt:

magda_girsztowt@wp.pl

piątek, 23 grudnia 2016

Życzenia na Piękne Święta



Wielkimi krokami zbliżają się Święta Bożego Narodzenia oraz Nowy Rok.
Ten szczególny czas spędzamy z naszymi najbliższymi, ciesząc się blaskiem choinkowych światełek i uśmiechem na twarzach bliskich nam osób.
Choć nie wszystkie marzenia się spełniają, a życie dostarcza wielu wyzwań i problemów, to te chwile spędzone przy wigilijnym  stole wszystko wynagradzają. 
Życzę Wam aby ta świąteczna atmosfera opromieniła Wasze dni aż do następnego Bożego Narodzenia.

Wesołych Świąt.

42 komentarze:

  1. Dziękuję!
    I Tobie życzę wszystkiego wspaniałego i dużo spokoju.

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę zaczytanych świąt i bogatego Mikołaja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję i Tobie także życzę szczęśliwych i wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne życzenia.
    Ja też chciałam życzyć wspaniałej, świątecznej atmosfery, mocy prezentów i pyszności na stole :)
    Niech te Święta Bożego Narodzenia będą magiczne, rodzinne, pełne życzliwych osób.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za życzenia, Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Radosnych i smacznych świąt

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknych, radosnych Świąt i wielu prezentów książkowych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne życzenia :) Dziękuję bardzo i Tobie również zyczę wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Również Ci życzę wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  10. WESOŁYCH ŚWIĄT KOCHANA! :*

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. WESOŁYCH ŚWIĄT !
    Jestes mój rocznik 88?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Już trochę późno na życzenia, praktycznie po świetach - mam nadzięję, że były jak te wymarzone :-) Na świeta zrobiłam sobie detoks komputerowy, dopiero dzisiaj odpaliłam laptopa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja przybywam spóźniona po te życzenia, ale i tak dziękuję :) Mam nadzieję, że i Twoje święta były piękne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. pracuję, a poza tym nie świętuję tego dnia w żaden sposób szczególny;)

      Usuń
  15. Dziękuję bardzo za życzenia!
    W sumie na świąteczne już trochę za późno, więc życzę dużo pomyślności w nowym roku, kreatywności, inspiracji i spełnienia marzeń:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...