Kontakt:

magda_girsztowt@wp.pl

środa, 7 grudnia 2016

Owsianka z orzechami, miodem i bananem

Śniadaniowo się zrobiło. Dziś owsianka. Pyszna, bardzo kremowa, tak kremowa,że łyżka stoi. Nie wiem jak Wasze preferencje, ale ja osobiście szaleję za bardzo kremowymi i gęstymi płatkami z rana. Ten przepis jest banalnie prosty. Wieczorem zalewam płatki wodą, dodaję przyprawy, a rano dodaję tylko ciepłe mleko i dodatki. I gotowe. Błyskawicznie, pysznie i oczywiście bardzo zdrowo. A do tego wyjątkowo sycąca. Po takim śniadaniu przed długi czas nie będzie odczuwać chęci by coś przegryźć. A dzięki mieszance miodu, banana i orzechów zyskacie dobry humor na cały dzień.
Ten dobry nastrój będzie mi dziś wyjątkowo potrzebny. Przede mną sporo wyzwań i obowiązków. Najchętniej nie wychodziłabym spod ciepłej kołdry. Ale nie narzekam więcej, świat wzywa.



Składniki:
5 czubatych łyżek płatków owsianych
125 ml mleka
1 średni banan
Duża garść orzechów laskowych
Łyżka miodu plus do polania wierzchu
Szczypta cynamonu
Parę kropli esencji waniliowej


Płatki owsiane łączę z cynamonem,miodem i wanilią. Zalewam wodą, nieco ponad ich wysokość. Wstawiam na noc do lodówki.
Rano podgrzewam mleko, zalewam nią owsiankę. Kroję banana w plasterki, układam na wierzchu, posypuję orzechami i polewam miodem.




53 komentarze:

  1. Kolejny przepis, który sobie zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście błyskawiczny przepis!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ma jak owsianka z rana :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bardzo zachęcająco :)
    Ja też najchętniej nie wychodziłabym dziś spod kołdry - w łóżku jest tak milusio :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka owsianka, jak lubię najbardziej! :) Pyszności. Orzechy, miód i posmak bananów. Bardzo podobną robię sobie na co dzień i przyznam szczerze, że jestem od niej uzależniona. Słodka, zdrowa, dobra, cieplutka. Mniam!
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam owsianki. Ta musi być przepyszna. Już wiem, co jutro zjem na śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Codziennie jem owsiankę z owocami:)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam owsiankę :D szczegolnie z bananami, cynamonem i miodem <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Robię podobnie, tylko zalewam płatki owsiane na noc mlekiem,a rano tylko podgrzewam i ewentualnie dorzucam jakieś dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja :) cos dla mnie i mojego mężczyzny mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno nie jadłam owsianki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealna porcja zdrowia do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja jakoś odwykłam od owsianek ale planuję do nich wrócić (w moim przypadku na kolację)dlatego każdy przepis będzie dobrą inspiracją:) a próbowałaś kiedyś owsianki na słono? (czyste płatki z mlekiem plus sól)-uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jadłam na słono,ale nie na mleku, a na wodzie, dałam wtedy gotowaną marchewkę :) Ale chyba wolę jednak na słodko:)

      Usuń
  14. Uwielbiam owsianki i ciesze się ze znow zaczynają być popularne!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. To się nazywa surówka piękności. Jem ją codziennie, czasami zmieniam dodatki. Uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Owsianka z bananem - już mi się podoba. A do tego reszta dodatków i jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno jest dobra, ale mam dość owsianek. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też lubię takie gęste owsianki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny przepis na owsiankę! I zdrowo i smacznie, już ją lubię!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Idealna na śniadanie, uwielbiam owsianki :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Po takim śniadaniu żadne mrozy nam nie straszne <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Ah te owsianki coraz bardziej jestem nimi skuszona

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam kaszę ! jest rewelacyjna! :) Ciekawa jestem jak w Twoim wydaniu smakuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kilka dni temu wykorzystałam Twoj przepis na owsiankę śniadaniową dla siebie i męża. Dziekuję, bo obojgu bardzo nam smakowała! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...