Kontakt:

magda_girsztowt@wp.pl

środa, 23 listopada 2016

Omlet z suszonymi pomidorami i szczypiorkiem

Nie wiem czemu omlety jadam głównie na słodko? Najprościej z cukrem pudrem, konfiturą, albo miodem. No i oczywiście z kremem czekoladowym. Zdarzają się wersje bardziej wymyślne, ale rzadziej. Bardzo rzadko zdarzały mi się omlety wytrawne, ale kiedy zaczęłam szykować omlet dostrzegłam słoiczek z pomidorkami, w środku pływały ostatnie 4 pomidorki. Szkoda mi ich się zrobiło i zmieniłam plany.  Do pomidorków dodałam szczypiorkiem, sporą ilość pieprzu i gotowe. Bardzo smaczny omlet gotowy. Robi się go bardzo szybko,smakuje przepysznie i coś czuję,że z panem wytrawnym omletem zaprzyjaźnię się na nieco dłużej. I Wam polecam go spróbować. Na pewno się polubicie i powtórzycie niejeden raz.



Składniki:
2 duże jajka
3 łyżki mleka
Czubata łyżka mąki
4 suszone pomidorki
2 garście posiekanego szczypiorku
Sól
Pieprz
Klarowane masło-łyżka

Siekam pomidorki w drobną kostkę. Roztrzepuję jajka z solą i pieprzem. Delikatnie dodaję mleko i mąkę, mieszam masę,ale delikatnie. Dodaję szczypiorek i pomidorki.
Rozgrzewam masło, wlewam masę omletową, smażę placek z jednej strony aż wierzch zacznie się ścinać. Delikatnie przewracam na drugą stronę, i dosmażam minutę. Podaję na gorąco.




67 komentarzy:

  1. Uwielbiam omlety;) Pysznie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pamiętam, kiedy ostatni raz jadłam omlet :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj pyszności, smaka mi narobiłas.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne śniadanie, bardzo apetyczny omlet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wytrawny omlecik? Super! Jak dla mnie byłaby to idealna odmiana i pyszna alternatywa dla omletów na słodko, które ostatnio często jem. Uwielbiam suszone pomidory. Pozdrawiam cieplutko. Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam omlety ale też głownie na słodko się nimi zajadam :D chociaż osttanio jadłam omlet ze szpinakiem :) Nie moje klimaty chyba jednak :D ciekawy przepis, jeszcze się z nim nie spotkałam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja nie jadłam nigdy omletu w żadnej postaci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj,to bardzo proste:)

      Usuń
    2. Zabieram się za to już jakiś czas. :P

      Usuń
  8. O, a ja częściej jadam omlety na słono :) Chyba że placuszki omletowate - to wtedy proporcje się wyrównują :P Dawno takiego nie jadłam - mój ulubiony to z szynką i papryką - a z suszonymi pomidorami nigdy nie próbowałam :) Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny omlet!:)
    https://jaglusia.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubie omlety ale niestety u mnie w domu królem omletu jest mój maz W moim wykonaniu nigdy nie jest pulchniutki i puszysty jak trzeba! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam Cię blogowiczu! Jestem Ronnie i robię szablony na blogspota :) Czemu to robię? Bo sprawia mi to dużo przyjemności i mogę się w ten sposób doszkalać. Robię to za darmo, Twoją dobrą wolą może być oczywiście jedynie zaobserwowanie mojego bloga. Zawsze możesz mnie odwiedzić i zobaczyć moje prace, które znajdziesz w podstronie "PORTFOLIO". Nie martw się, nie będę potrzebowała ani Twojego e-maila, ani hasła. Cały szablon wysyłam w załączniku a Ty po prostu wstawiasz go do siebie. Jeśli będziesz miała ochotę i chęć zmian wizerunku swojego szablonu zapraszam :) ronniecreators.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Za to ja zwykle robię omlety wytrawne, właściwie to nie pamiętam już nawet kiedy ostatni raz zrobiłam na słodko ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem dlaczego, ale omletów nie jadam wcale. Nie to, że nie lubię, jakoś o nich zapominam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dyskretnie przypominam o nich :)

      Usuń
  14. Pycha! :) Bardzo lubię omlety :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba już wiem co zrobię sobie jutro na śniadanko :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię takie omlety na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. My też głównie na słodko ale taka wersja też zaczęła nas kusić :-D

    OdpowiedzUsuń
  18. wygląda pysznie a mimo to jestem jakimś dziwolągiem bo nigdy ie przepadałam z jajkami w takiej wersji, omlety czy na słodko czy na słono nie przemawiają do mnie w formie takiego placka- ja lubię rzadką jajecznicę, jajka na miękko uwielbiam, ewentualnie jajka na twardo w sałatce- ale omlet nieee

    OdpowiedzUsuń
  19. Idealny na śniadanie i na pewno sycący

    OdpowiedzUsuń
  20. Mmm! Wygląda bardzo apetycznie! Ostatnio polubiłam się z omletem!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja bardzo rzadko jem omlet bo nie przepadam za jajkami, ale może sobie taki zrobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię takie dania!
    Proste, szybkie i pyszne w smaku ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię wytrawne omlety, ale też jakoś tak... Raczej na słodko jadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię wszelkiego rodzaju omlety ;) Chętnie wypróbuje ten przepis ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzisiaj muszę już iść po pomidorki i wytestowac ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...