Kontakt:

magda_girsztowt@wp.pl

środa, 9 listopada 2016

Czekoladowa manna z masłem orzechowym i bananem



Ostatnio mam wrażenie,że rządzi mną kasza manna. Jak nie na śniadanie,to na kolację, albo na deser. Nic tylko manna, ta manna za mną chodzi i kiedy ostatnio myślałam o pysznej kolacji, pomyślałam o porcji kaszy. Tym razem wybrałam wersję z czekoladą mleczną, masłem orzechowym i bananami. Już w trakcie gotowania trudno było mi się opanować i nie zjeść całości prosto z garnka. Czekolada, mleko kokosowe nadały tak wyjątkowy aromat tej kaszce,że moje zmysły dosłownie oszalały. A przecież dodałam jeszcze masło orzechowe i banana. Takie kolacje, śniadania, desery czy też podwieczorki, są zarezerwowane na te chwile,kiedy potrzebujemy wsparcia. Słodkiego wsparcia i naprawdę pysznego. Ja kompletnie przepadłam. Tę wersję manny będę robić chyba co drugi dzień. Znudzi mi się? Nie ma takiej opcji.Nigdy.
Przypadkiem się zorientowałam,że jutro o tej porze, i ze 4 godziny dalej, będzie kolejny dłuższy weekend.


Składniki:
6 łyżek kaszy manny razowej
100 ml mleka
2 łyżki mleka kokosowego
3 kostki mlecznej czekolady
Parę kropli ekstraktu z wanilii
Czubata łyżka masła orzechowego
1 mały banan

Podgrzewam mleko z wanilią, dodaję kaszę mannę i mleko kokosowe. Gotuję do zgęstnienia, około 5-6 minut, w połowie czasu gotowania dodaję posiekaną czekoladę.
Kaszkę przekładam do miseczki, podaję z masłem orzechowym i plasterkami banana.





44 komentarze:

  1. Ach jak ja lubię deserki na bazie manny. Ta propozycja do mnie przemawia. Posmak masła orzechowego i te banany na wierzchu... Idealna miseczka pyszności. Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie kupujesz kaszę manną razową? Nie widziałam jej w zwykłych sklepach (albo źle się rozglądałam). Uwielbiam kaszę manną na słodko - jako dzieciak mama często ją gotowała dla mnie i brata. Najchętniej zajadaliśmy ją z kakao :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam taką - http://pyszneeko.pl/product-pol-909-Kasza-Manna-Razowa-400g-BIO-EKO-Symbio.html kupiłam w zwykłym moim markecie który ma super rozwinięty dział zdrowej żywności i zawsze wychodzę od nich z jakąś nowością :)

      Usuń
    2. Dzięki, rozejrzę się w ten weekend w Leclercu, Tesco i Kauflandzie :)

      Usuń
    3. Ja bym Ci radziła mały sklepik ze zdrową żywnością, tam powinny być takie razowe manny :)

      Usuń
  3. pyszna wariacja na temat manny ;) ja takie dania najbardziej lubię na drugie śniadanie lub podwieczorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za masłem orzechowym nie przepadam, więc bym z niego zrezygnowała, ale poza tym na pewno jest bardzo smaczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka mikstura musiała smakować świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uwielbiam kaszę mannę, a to połączenie jest po prostu genialne.
    Kiedyś też miałam na nią mega fazę, i jadłam na śniadanie codzienne :) Teraz zamieniłam śniadanie na białkowo- tłuszczowe. Więc taka manna będzie idealne na kolacje, muszę zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam kaszę mannę pod każdą postacią

    OdpowiedzUsuń
  8. Zupełnie nie pamiętam smaku tej kaszy - muszę sobie przypomnieć:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pyszny i sycący pomysł na śniadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda przepysznie i tak pewnie smakuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pychota, aż nabrałam ochoty na kaszę mannę, chyba zrobię ją sobie jutro na śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie raz mamy takie fazy na jakieś danie, które nie chce nam się znudzić :D

    OdpowiedzUsuń
  13. takie śniadania mogę jadać codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dawno manny nie robiłam, mój syn ją uwielbia :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pyszna kaszka, danie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...