Kontakt:

magda_girsztowt@wp.pl

piątek, 7 października 2016

Dwukolorowa manna

Pierwsze śniadanie z nowej kuchni? W ulubionej piekarni kupiłam bułkę z ziarnami,wypiłam do tego kubek herbaty. Na nic więcej nie starczyło czasu,zabrakło talerzy i pełnej lodówki.Nie miałam też sztućców. Za to następne śniadanie było powrotem do dzieciństwa. Manna na mleku migdałowym. Kakao i konfitury wiśniowe. Porcja ciepłej kaszki z samego rana. Za oknem deszcz,okropny wiatr,ciemno,szaro,paskudnie. Dookoła mnie kartony, pudła,pudełka,worki-krajobraz rodem z wysypiska śmieci. Czeka mnie bardzo,bardzo pracowity dzień i wtedy takie pyszne śniadanie daje mi chwilę radości i spokoju. Gęsta kaszka, pyszne dodatki, jest domowo i cudownie. Teraz nadszedł czas na takie śniadania.Ciepłe,konkretne,na słodko. Nawet wyjście do pracy wydaje się mniej przerażające kiedy mam przed sobą takie śniadanie. Mam nadzieję,że coś w pogodzie się zmieni. Albo i nie. Bo jednak manna z deszczem w tle ma wyjątkowy urok.
Przepis na błyskawiczną mannę dodaję do akcji Błyskawiczne Piątki


Składniki:
6 łyżek kaszy manny
200 ml mleka migdałowego
Czubata łyżka kakao
Łyżka wiórków kokosowych
Parę kropli esencji waniliowej
Wiśniowa konfitura

W garnuszku podgrzewam mleko migdałowe z wanilią. Dodaję kaszę i gotuję do zgęstnienia-około 3 minuty. Mannę dzielę na dwie części, do jednej dodaję kakao,do drugiej wiórki. Dokładnie mieszam. Przekładam do miseczki,podaję z wiśniową konfiturą.








60 komentarzy:

  1. uwielbiam kaszę mannę! pyszna propozycja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś manna kojarzyła mi się tylko z posiłkiem dla dzieci, gdy ma się problemy żołądkowe. Teraz ją lubię. Jem z apetytem. Pyszna wersja, pięknie podana. Serdecznie pozdrawiam piątkowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pamiętam kiedy ostatni raz jadłam mannę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Manna w Twoim wydaniu wygląda bardzo smacznie. Bardzo lubię takie kaszki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł ;) Już dawno nie robiłam kaszki manny muszę spróbować Twojego przepisu;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na taki pracowity dzień to w sam raz taka manna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulujemy tak pysznego śniadania w nowej kuchni :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jeszcze nie mogę się przekonać do manny ;) ale mąż uwielbia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka kaszka to wspomnienie z dzieciństwa. Ja lubiłam kaszkę, ale dawno nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne - używasz kaszy manny błyskawicznej, skoro tylko 3 minuty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj takiej użyłam,wiadomo,rano człowiek się śpieszy ;)

      Usuń
  11. Uwielbiam mannę, taki powrót do dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda bardzo smacznie. Idealna propozycja na śniadanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj dawno nie jadłam mannej a czasem mam na nią ogromną chęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj dawno nie jadłam mannej a czasem mam na nią ogromną chęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ja dawno nie jadłam manny. Taka dwukolorowa wygląda mega apetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda bardzo apetycznie! Sama mam ochotę zaraz to przygotować!
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam desery z manny zwłaszcza z sosami owocowymi.

    OdpowiedzUsuń
  18. To jest najlepszy przepis na kaszę mannę jaki do tej pory widziałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bym chętnie takie cudeńko zjadła

    OdpowiedzUsuń
  20. Czasem nachodzi mnie ochota na kaszkę mannę, chętnie zjadłabym taką dwukolorową i jeszcze z kokosem:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Każdy z nas jest inny, ma inne upodobania. Dla mnie to idealne drugie śniadanie, na pierwsze jem coś wytrawnego, inaczej mnie zemdli.

    OdpowiedzUsuń
  22. nic dodać, nic ująć - smak dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jak ja nienawidzę przeprowadzek! Trzymam kciuki za szybkie ogarnięcie się :)
    A manne wielbię już kilka dobrych lat <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam wrażenie, że dosłownie każdy oprócz mnie lubi koso i dodaje do swoich dań :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Mniam! To również śniadanie mojego dzieciństwa!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeden z moich ukochanych smaków z dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Daaaawno nie jadłam kaszy manny! Narobiłaś mi ochotę na taką słodziutką, waniliową i gęstą :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...