Kontakt:

magda_girsztowt@wp.pl

sobota, 3 września 2016

Kokosowa manna z migdałami

Na weekendowe śniadanie proponuję pyszny powrót do lat dziecięcych.Zajadać się będę kokosową kaszą manną z migdałami i nieco cierpką żurawiną dla kontrastu. Jako dziecko uwielbiam mannę z malinami. I ostatnio poczułam potrzebę by znów poczuć się jak dziecko. Kaszkę robi się błyskawicznie, smakuje nieco jak dobrze znane kokosowe kuleczki z migdałowym wnętrzem. Jest pysznie. Taka poranna manna to super śniadanie. Dziś znów czeka mnie latanie po sklepach w poszukiwaniu remontowych artykułów. Z dobrych wieści,kuchnia powstaje u stolarzy. Zła wiadomość, do końca remontu wciąż ponad 2 tygodnie. Życie na wsi,kiedy dojeżdżać trzeba do miasta przez remontowane ulice jest po prostu wyczerpujące. Na szczęście zapowiada się bardzo słoneczne sobota. Biorę swoją miseczkę z manną i lecę do ogródka. Trzeba się zresetować po tym ciężkim tygodniu. Czas nabrać sił na nowe wyzwania.


Składniki:
5 łyżek kaszy manny
100 ml mleka
Łyżka wiórków kokosowych
łyżka płatków migdałowych
Garść żurawin
Kilka migdałów w czekoladzie


Podgrzewam mleko z wiórkami kokosowymi i migdałami,dodaję kaszę mannę i gotuję na gęsto-około 4 minut. Dodaję żurawinę. Kaszę przekładam do miseczki,posypuję żurawiną i migdałami w czekoladzie. Ja dodałam też winogrona. Zajadam póki ciepłe.




52 komentarze:

  1. Kaszę manną zawsze jadałyśmy w domu na obiad :D Bo my tak jak i nasz tato uwielbiamy słodkie także chętnie takie niby śniadaniowe przysmaki jadałyśmy po przyjściu ze szkoły :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemne połączenie, szczególnie podoba mi się, że smakuje jak "znane kokosowe kuleczki z migdałowym wnętrzem" :P więc chyba się skuszę na takie śniadanko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniamm ;) Nie pamiętam kiedy ostatni raz jadłam manne :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniamm ;) Nie pamiętam kiedy ostatni raz jadłam manne :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem ale wszyscy piszą o kokosie przecież moja dieta pójdzie w Las ; ( Kocham kokos muszę zrobić;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj pogoda dziś była piękna oby niedziela w niczym jej nie ustępowała:)
    2 tygodnie remontu oj czas nie łatwy ale to zmiany na lepsze :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a potem 2 tygodnie przeprowadzki,już mam dreszcze:)

      Usuń
  7. Bardzo ciekawy przepis.
    Już sobie spisałam ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasza manna to zdecydowanie smak mojego dzieciństwa. W wersji kokosowej jeszcze jej nie jadłam. Musiała być pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Współczuję tego remontu i życia bez kuchni. Oby wszystko było wykończone jak najszybciej :) A manna pyszna, kokosowe smaki jak najbardziej mi się podobają ostatnio coraz bardziej i bardziej, zjadłabym :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuchnię mam ale co swoja to swoja 😊

      Usuń
  10. wybitnie nie przepadam za kaszą manną;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. ja za młodu byłam nią opychana i mi zbrzydła;p

      Usuń
  12. Mniam, ale mi narobiłaś ochoty! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. o ja.. ! Wieki już nie jadłam manny, czas sobie ją przypomnieć :)

    Życzę powodzenia w remoncie!

    OdpowiedzUsuń
  14. rzeczywiście powrót do dzieciństwa, ale nie dla mnie...z glutenem, którego w rodzinie nie tolerują dwie osoby, także siłą rzeczy jest bezglutenowo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię wszystko, co z kokosem:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawno nie jadłam kaszy manny, chyba muszę sobie przygotować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kasza manna to mój koszmar z dzieciństwa, ale teraz zdecydowanie polubiłam zwłaszcza w wypiekach i placuszkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mniam bardzo apetyczna, chociaż jako dziecko jej nie znosiłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mniam bardzo apetyczna, chociaż jako dziecko jej nie znosiłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ dawno już nie jadłam manny

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham takie kaszki i smak kokosa więc na pewno spróbuję <3
    MALINA

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...