Kontakt:

magda_girsztowt@wp.pl

sobota, 2 stycznia 2016

Szpinakowy makaron

Czy tylko ja po tym całym świąteczno-noworocznym okresie nie mam za wiele chęci do wymyślnego gotowania? Oczywiście to chwilowy stan, ale przez parę najbliższych dni zamierzam gotować rzeczy proste, szybkie i niewymagające za wiele pracy i energii. Tym razem wybór padł na makaron ze szpinakiem,pieczarkami i pleśniowym serem. Szczerze to nie lubię pleśniowego sera, ale w tym połączeniu wyjątkowo mi posmakował. Najważniejsze,że danie robi się szybciutko, smakuje przepysznie.


Składniki:
3 garście mrożonego szpinaku
5 pieczarek
4 łyżki śmietanki kremówki
2 ząbki czosnku
Mała cebulka
15 gramów sera Lazur
Sól,Pieprz
Gałka muszkatołowa
Łyżka klarowanego masła

Makaron Tagliatelle

Makaron gotuję dwie minuty krócej niż zaleca producent.
Rozgrzewam masło, dodaję posiekaną cebulkę i czosnek-podsmażam razem minutę. Czas na pieczarki, umyte kroję na mniejsze kawałki, dodaję na patelnie i podduszam pięć minut, po tym czasie dodaję szpinak, przyprawy i podsmażam przez 2 minuty, kruszę ser i dodaję do sosu razem z kremówką, do sosu dodaję makaron i całość podgrzewam przez dwie minuty. I gotowe





38 komentarzy:

  1. bardzo lubię szpinak! wygląda pysznie w tym przepisie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak coś jest ze szpinakiem, to musi być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie mam chęci do gotowania i mam wrażenie, że ciągle jem to samo :D
    A Twoje danie wygląda bardzo smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na obiad po tych wszystkich obżarstwach świąteczno noworocznych

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś zrobiłam makaron ze szpinakiem. Chwilę potem zjadłam coś innego. ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makaron i szpinak to świetna para, o ile ktoś lubi szpinak:)

      Usuń
  6. Niestety mi szpinak nie przechodzi przez gardło. Trauma z przedszkola ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie chodziłam, a moja mam robiła na szczęście pyszny:)

      Usuń
  7. My przez ostatnie dni ograniczamy się tylko do zrobienia zupy warzywnej.. ale może jutro zrobimy właśnie makaron? :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też ostatnio nie mam zupełnie ochoty na gotowanie. Trzeba odpocząć po świątecznym szaleństwie w kuchni :))) Makaron wygląda bardzo smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. szpinak z serem i makaronem <3 uwielbiamy. Pyszne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak makaron to ja zawsze jestem na tak :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jadłam i lubię:D
    Wszystkiego Dobrego w Nowym roku:*:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam to połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Połączenie pyszne, bardzo lubimy :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też nie lubię pleśniowego sera...
    Kosi bym dała ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...