Kontakt:

magda_girsztowt@wp.pl

piątek, 11 grudnia 2015

Gorący napój świąteczny

Od paru dni, ba, od ponad tygodnia codziennie raczę się tym napojem. Niby nic specjalnego, mleko,mleczna czekolada, i syrop cynamonowy. Ale uwierzcie mi to połączenie jest genialne. Chciałam zrobić sobie standardowe kakao, ale uznałam,że będzie to zbyt proste, stąd wymyśliłam w parę chwil taki oto prosty,rozgrzewający i maksymalnie pyszny napój. Już po jednym łyku przenosi w krainę dzieciństwa. W zasadzie powinnam go nazwać napojem magicznym. Idealny z rana, wspaniały po powrocie z pracy, a wprost wymarzony wieczorową porą. Ten napój to powód by przygotować syrop cynamonowy,jeszcze przed Świętami. Często najprostsze rozwiązania są najlepsze. Ciepłego i słodkiego początku weekendu.


Składniki:
400 ml mleka
6 kostek mlecznej czekolady
2 łyżki syropu cynamonowego


Mleko podgrzewam razem z syropem cynamonowym.  Siekam czekoladę. Na dnie kubków układam czekoladę, zalewam wrzącym mlekiem, chwilę mieszam i gotowe.


I jak zwykle przypomnienie o konkursie, do 27 grudnia coraz mniej czasu

konkurs świąteczny

56 komentarzy:

  1. O ja nie mogę, ale nam się marzy mieć teraz po takim słodkim kubku :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna alternatywa dla świątecznej kawy....pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie już dzisiaj zagościł ten napój :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Może jutro wykombinuję coś cynamonowego :P Póki co moim ulubionym zimowym napojem jest kakao z dodatkiem ciemnej czekolady - magia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale bym taki kubeczek wypiła a już taka późna godzina.. ajj.. kusisz mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym się napiła takiego pysznego napoju omomom! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. mniam :) idealne na chłodne i ponure dni !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł :) A czekolada dobrze się rozpuszcza? Pytam, bo często miałam z tym problem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się drobno posieka, a mleko będzie naprawdę gorące,to rozpuści się bez problemu:)

      Usuń
  9. Przekonałaś mnie - do maślanego rogalika będzie jak znalazł! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Od razu zrobiło się tak bardziej świątecznie! Pyszny napój :)

    OdpowiedzUsuń
  11. napój idealny na zimowe wieczory do ksiązki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie to magiczna czekolada na gorąco:)) Pycha..

    OdpowiedzUsuń
  13. Taką domową czekoladę uwielbiam najbardziej. Nie ma porównania ze smakiem takich gotowych czekolad w proszku. A z dodatkiem cynamonu to musi być napój idealny na zimowe wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy mogę się wprosić na szklaneczkę takiego napoju :) ?!

    OdpowiedzUsuń
  15. u nas teraz tak wieje, ze tylko siedzieć pod kocem z kubkiem takiego czekoladowego napoju:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najlepszy na poprawę nastroju i te cholerną pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na dzisiejszą pogodę kubek niezbędny :)

      Usuń
  17. Z wielką chęcią napiłabym się takiego napoju :D
    Pozdrawiam gorąco! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mniam to musi być po prostu pyszne :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam ciepłe napoje zimą, wszelkie rodzaje czekolad, kakao, czy też kawa - wszystko u mnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  20. tak - to zdecydowanie jest idealny grudniowy napój :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pycha, pycha, pycha. idealne na rozgrzewkę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Syrop cynamonowy? W połączeniu z takimi składnikami musi być świetny. :D Wyobrażam sobie zapach, aż mam ochotę taki napój przygotować i poustawiać wszędzie w domu, żeby ładnie pachniało. :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ to musiało pachnieć... :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...