Kontakt:

magda_girsztowt@wp.pl

środa, 14 października 2015

Omletowa roladka

Dziś będzie coś na szybko. Na szybkie śniadanie, na szybką kolację, czy na drugie śniadanie. Wtedy kiedy ma się ochotę na coś więcej niż zwykłą kanapkę,ale nie chce się spędzać mnóstwa czasu na przygotowywaniu jedzenia. Ja tak miałam i wczoraj i dzisiaj. Jesienna szaruga zdecydowanie mi nie służy. Złota jesieni wracaj szybciutko. A jak nie, to ja poproszę o solidną porcję śniegu. Jakoś nie mogę się przekonać do tego okresu pomiędzy. Dobrze,że chociaż mam roladki. Pyszne, delikatne i rozpływające się  w ustach. Grafomańsko mogłabym zachęcić-porzuć kanapkę, sięgaj po roladkę. Ale już kończę swą twórczość. Czas jeść, a z pełnymi ustami nie wypada mówić i pisać.


Składniki:
2 jajka
2 łyżki mleka
Szczypta soli
Klarowane masło

Serek wiejski (zwarty z małą ilością śmietanki)
Dwie garście szczypiorku posiekanego
Dwie garście pietruszki posiekanej'
Ząbek czosnku
Szczypta kminu rzymskiego
Świeżo mielony pieprz

Zaczynam od przygotowania nadzienia. Serek mieszam z ziołami i przyprawami.
Jajka rozbijam, oddzielam białka od żółtek. Białka ubijam z solą na pianę. Do żółtek dodaję mleko, mieszam. Do masy dodaję pianę, bardzo delikatnie mieszam całość. Na rozgrzane masło klarowane wylewam masę jajeczną, smażę omlet. Kiedy od spodu jest całkiem ścięte, smaruję omlet nadzieniem. Zwijam roladę, kroję na mniejsze kawałki.


62 komentarze:

  1. jaaa.. ale cudo! <3 dla mnie bomba, z wielką chęcią ukradnę ci taką roladkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszności!
    Zapraszam:
    http://nackany-zeszycik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. majstersztyk! Omlet pięknie zwinięty, smakowicie nadziany. Świetne śniadanko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzamy się, takie roladki wygrywają z niejedną kanapką :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne na każdy posiłek w ciągu dnia. Omletowe roladki robiłam tylko raz, dawno temu, czas zrobić je znowu, najlepiej tak smacznie nadziane jak u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam podobną u Pascala, pysznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja takie robię od lat-kiedyś miałam nadmiar produktów nabiałowych i trzeba było coś z nimi robić, są naprawdę smaczne ;)

      Usuń
  7. Uwielbiam takie omlety, chyba zrobię sobie je na śniadanie w weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pyszne połączenie - uwielbiam tego rodzaju naleśniki, ale nie jadłam już bardzo dawno...

    OdpowiedzUsuń
  9. Pyszne połączenie - uwielbiam tego rodzaju naleśniki, ale nie jadłam już bardzo dawno...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób koniecznie, robi się raz,dwa:)

      Usuń
  10. Takie śniadanko, to mogę jeść codziennie! Pyszna propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny omlet. Ja poproszę takiego na śniadanie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jednak wolałabym złotą jesień, na śnieg jeszcze poczekam sobie... :) wspaniała roladka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wróci ta jesień, bardzo tego chcę:)

      Usuń
  13. Już zapisałam przepis i na pewno zrobię,wygląda mega smacznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo coś nowego dla mojego szkraba. juz mi sie pomysly konczą, a tu proszę, jak znalazł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieciom na pewno posmakują takie roladki:)

      Usuń
  15. Takie dania najlepiej smakują jak ktoś miły i fajny przyrządzi je dla kogoś równie miłego i fajnego:)) Ciepłe śniadanie najlepsze:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, dostać takie śniadanie to świetny początek dnia:)

      Usuń
  16. Idealne drugie śniadanie - łatwe w przenoszeniu. Koniecznie muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, takie jedzonko to ja lubię :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie prawie naleśniki :) prawie, bo mąki jednak nie ma :) Kuurczee smaka mi narobilas na takie "wynalazki" ale ja to bym sobie ta roladke szpinakiem wypchala :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo delikatnie, dzięki temu,że bez mąki :)

      Usuń
  19. Z największą rozkoszą bym po taką roladkę sięgnęła :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...