Kontakt:

magda_girsztowt@wp.pl

poniedziałek, 28 września 2015

Lekka sałatka na kolację

Kolacje lubię szybkie i bezproblemowe. Nie wiem jak reszta, ale ja wieczorem nie mam zbyt dużo ochoty na długie pichcenie. Owszem w zimowe wieczory lubię pokręcić się w kuchni i zjeść coś na ciepło, ale wczesną jesienią wolę lżejsze sałatki. Takie jak ta. Prosto, pysznie i zdrowo. Parę świeżych składników, apetyczny sos i w parę chwil mamy sałatkę, która nawiasem mówiąc świetnie sprawdzi się o każdej porze dnia. Rano doda energii, a w pracy będzie idealną przekąską. Ale mnie najbardziej kusi wieczorami. To moja kolacyjna sałatka. A teraz czas na sałatkę i dobry film.

Składniki:
Sałata rzymska
Połówka ogórka
Połowa czerwonej cebuli
Kawałek ulubionego żółtego sera
Oliwa z oliwek z czosnkiem
Świeżo mielony pieprz

Sałatę myję, rwę na mniejsze kawałki, układam na dnie miseczki. Ogórek kroję w półplasterki, cebulę w krążki-warzywa wysypuję na sałatę. Ser kroję w dość grube paski, układam na wierzchu sałatki. Całość skrapiam oliwą, posypuję sporą dawką pieprzu. Sałatkę wstawiam na kwadrans do lodówki. I można zajadać.




44 komentarze:

  1. Bardzo fajna propozycja na smaczny posiłek :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle pysznie :) Ironicznie tylko dodam (jako samiec): a gdzie mięso :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Na śniadanie dobrze zjeść coś treściwego, natomiast kolacja musi być koniecznie taka lekka jak np. Twoja sałatka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo słoneczna sałatka, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Warzywnie, pysznie i przyjemnie :) Chociaż my wieczorem lubimy zjeść coś na ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem lubię na ciepło, ale to muszę mieć czas i śnieg za oknem:)

      Usuń
  6. Jak dla mnie idealna, ale na śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na śniadanie z chlebkiem-pyszna sprawdziłam:)

      Usuń
  7. Ekstra sałatka :) Uwielbiam takie zdrowe jedzonko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pychota :)
    Zapraszam:
    http://nackany-zeszycik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wczesną jesienią przepadam za serem i rzodkiewką :) nie mogę się im oprzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przybij piątkę! Kolacja lekka, świeża, kolorowa.. sałatka sprawdza się tutaj idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowe jedzenie najważniejsze w te jesienne dni.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda bardzo smakowicie, ale wzbogaciłabym ją w jakieś złożone węglowodany :P Kasza jaglana mi do niej świetnie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda bardzo smakowicie, ale wzbogaciłabym ją w jakieś złożone węglowodany :P Kasza jaglana mi do niej świetnie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie, ale raczej wiosną. Teraz strasznie marznę i potrzebuję rozgrzewaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie się prezentuje, jest taka kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie to ja uwielbiam kolacje :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...