Kontakt:

magda_girsztowt@wp.pl

poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Mięsne spaghetti

Wszędzie dobrze, ale w swojej kuchni najlepiej. Po dwóch tygodniach odpoczynku z pewną radością zabrałam się za szykowanie obiadu. Ilość nierozpakowanych walizek znacząco jednak wpłynęła na to co przygotowałam. Nie mogło to być nic czasochłonnego. Chodziło też o to, że obiad powinien dodać dużo siły by sprawnie opróżnić walizki i uporządkować dom. Mój wybór padł więc na niezawodny makaron. Do tego wołowina, pomidorki, czosnek, zioła i pyszny obiad gotowy. I nawet milej się myśli o czekającej pracy, o której przypomina radośnie wystająca z korytarza walizka.
Składniki:
Makaron spaghetti
Mięso mielone wołowe-400 gramów
Pomidory-4 sztuki
Cebulka
Czosnek-3 ząbki
Bazylia-kilkanaście listków
Oregano-spora szczypta
Ostra papryka-pół łyżeczki
Sól, pieprz
Oliwa z oliwek-dwie łyżki
Gotuję makron według przepisu na opakowaniu.
Rozgrzewam oliwę. Siekam cebulę, wrzucam ją na patelnię, dodaję drobno posiekane ząbki czosnku. Gdy warzywa się podsmażą dodaję mieloną wołowinę i podsmażam całość przez 8 minut. Pomidory sparzam wrzątkiem, kroję w ósemki, dodaję do mięsa. Czas dodać zioła-bazylię rwę na mniejsze kawałki, doprawiam solą, pieprzem i papryką. Duszę całość aż pomidory puszczą sok.
Na talerzu układam makaron, polewam sosem, dekoruję świeżymi listkami bazylii. 

33 komentarze:

  1. u mnie ostatnio tez było spaghetti, robiłam podobnie :) Twoje wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makaronowe dania nigdy nie zawodzą w takich sytuacjach :D Pyszny posiłek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda i doskonale wiem, że smakuje świetnie... ALE. Dlaczego wszystko co pyszne jest tak cholernie kaloryczne? :( Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem można sobie pozwolić na małe szaleństwa kulinarne:)

      Usuń
  4. Uwielbiam taki makaron - i ja i moja rodzinka:) W sezonie letnim dodaję do niego jeszcze startą cukinię - smaku jej nie czuć a zawsze to się przemyci jakieś warzywko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z cukinią i mięsem nie robiłam, muszę dodać:)

      Usuń
  5. jedno z najlepszych dań na świecie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Makaron z takimi dodatkami to pyszny i syty obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię wszelkie makarony, a z takiej mięsnej wersji na pewno ucieszyłby się mój mężczyzna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak, nie ma to jak domowe spaghetti <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Zamieniłabym mięso na soczewicę i chetnie bym takie danie zjadła; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepsze danie na szybki obiadek:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne spaghetti, moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Boże nawet nie macie pojęcia jak ja uwielbiam takie danie! Ogólnie to kuchnia włoska to mistrzostwo świata! Pizza, Spaghetti, owoce morza to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  14. Spaghetti to zawsze dobry pomysł na szybki obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo takie lubię :)
    Wspaniale, że miałaś udane wakacje :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...