Kontakt:

magda_girsztowt@wp.pl

poniedziałek, 13 lipca 2015

Spaghetti z suszoną papryczką chilli i czosnkiem

Brak czasu spowodował,że musiałam wrócić do dań błyskawicznych. Takich co robi się jakoś mimochodem, w parę chwil. Kiedy mam przyrządzić ekspresowy obiad najczęściej sięgam po makaron. Tym razem nie chciało mi się nawet iść na zakupy popołudniowe. Kupując rano wodę w ilości hurtowej do pracy, wzięłam też makaron i papryczkę chilli, suszoną. Zamarzyło mi się bowiem najprostsze połączenie-makaron, oliwa, czosnek i papryczka. Proste, ale jakie pyszne. a tymczasem, lecę do pracy. Świat okuć wzywa.
Składniki:
Makaron spaghetti
Sól
Sos:
3 ząbki czosnku
2 suszone papryczki chilli
Oliwa z oliwek-3 łyżki
Pieprz
Parmezan

W osolonej wodzie gotuję makaron spaghetti al dente.
Obieram i siekam czosnek. Rozgrzewam oliwę i podsmażam na niej czosnek. Siekam papryczkę chilli, dodaję do czosnku,pieprzę -chwilę smażę. Do sosu dodaję makaron i podgrzewam przez moment. Wierzch posypuję odrobiną parmezanu.

53 komentarze:

  1. Nie ma to jak domowe spaghetti. Przepyszne (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie ekspresowe przepisy! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż chyba dzisiaj zrobię:) Lecę zobaczyć czy mam czosnek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie czosnek zawsze musi być w domu ;)

      Usuń
  4. Na spaghetti jest zawsze dobra pora, pyszne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja takie robię ale jeszcze dodaje zieloną pietruszkę i daję świeżą papryczkę chili takie aglio olio peperoncino ;-) Pycha ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to taka moja wersja tej potrawy, na bardzo szybko ;)

      Usuń
  6. Jak mam przygotować coś na szybko to także sięgam po makaron. Jeszcze nigdy mnie nie zawiódł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, makaron nigdy nie zawiedzie:)

      Usuń
  7. Makaron ma w Twoim przepisie wyśmienite towarzystwo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio mam jakiś odrzut od makaronów, więc nie skorzystam tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szybki i smaczny miałaś obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie proste połączenia też są ciekawe i sama też lubię do nich wracać! Miłego dnia w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już śpiewam ze szczęścia-że się w końcu skończył :)

      Usuń
  11. Poproszę taki :)) Mniam :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Makaron ma to do siebie, że im prostsze połączenia tym lepiej. Zawsze jest dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  13. oj a ja pojadłam dzisiaj tyle makaronu, że teraz żadne połączenie mnie nie kusi. hehe zobaczymy jak zgłodnieje ;) w każdym razie pięknie wygląda!!!

    Humora

    OdpowiedzUsuń
  14. Pyszny, prosty i szybki do przygotowania. Jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W sam raz dla mojego męża, bo ja od papryczki chilii trzymam się z daleka ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię, zwłaszcza, gdy nie mam na nic czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. to jest jedno z moich ulubionych spaghetti, cudowne :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe spaghetti! Podziel się trochę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie proste dania makaronowe, a w obliczu największego lenistwa i braku czasu jadłam go z samą oliwą z oliwek i zawsze świetnie smakował :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Połączenie takich smaków... ummm, mniam. To dopiero musi być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prosto i smacznie - idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię takie dania - minimum składników, dzięki czemu można dokładnie poczuć smak każdego z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem makaroniarą, dodatkowo uwielbiam szybkie dania, więc obiad idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zjadłoby się oj zjadło czosnkowe smaki to ja bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...