Kontakt:

magda_girsztowt@wp.pl

czwartek, 30 lipca 2015

Płynna energia

 Doczekałam się upragnionych wakacji i wyjazdu. Niby z góry wiedziałam jak będzie, w końcu w to samo miejsce jeżdżę od 23 lat, ale za każdym razem jest inaczej. Tym razem zmieniłam pierwszy raz od 15 lat centrum wakacyjnego dowodzenia. Tak jak ja zmieniłam miejsce, tak i pogoda zmieniła się od poprzednich wakacji. Zawsze kiedy przyjeżdżałam było jednostajnie-upalnie. Teraz zaś rano jest typowo letnio, popołudniami zaś przybywa zmiana aury, witam się z chmurami, deszczem, często burzami. Taka pogodowa huśtawka kiepsko na mnie wpływa. Jestem zmęczona, brak mi energii i cóż, bywa,że i radości. Ale cóż zrobić kiedy nie przepada się za kawą? Można wspomóc się takim pysznym napojem. W mig dodaje masę energii, uwalnia od znużenia i naprawdę poprawia nastrój. Polecam, nie tylko podczas wakacji.
Składniki:
kawałek imbiru-2 cm
kurkuma-pół łyżeczki
szczypta kardamonu
miód-łyżeczka
ekstrakt waniliowy-parę kropli
Ciepła woda-200 ml


Imbir bardzo drobno siekam, zalewam go ciepłą wodą, dodaję kardamon i kurkumę. Gdy woda lekko ostygnie dodaję miód i dwie kropelki esencji waniliowej. Schładzam napój i popijam.

38 komentarzy:

  1. Na mnie też ostatnio aura nie zbyt dobrze wpływa, niby ładnie i ciepło a za chwilę chmurzyska, wiatr i deszcz. Zimno w nocy, w dzień gorąco i zimno, a za chwile znów ciepło itd. Imbir i kardamon, na pewno jest dobry na taka pogodę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealny wręcz, świetny na przeczekanie przed upałem :-)

      Usuń
  2. Pyszny :-) z pewnością by mnie postawił na nogi jak kawka. Miłego wypoczynku i dużo uśmiechu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ze względu na miód pewnie ten napój nie przypadłby nam do gustu ale wierzymy, że innym może bardzo smakować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miód jest jako cukier można go pominąć, albo dodać ulubiony slodzik :-)

      Usuń
  4. podoba mi się ta płynna energia, moje smaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne smaki, bardzo chętnie bym skosztowała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zapowiada się super - koniecznie muszę wypróbowac ;)

    Pozdrawiam
    Humora

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzisiaj przydałby mi się taki zastrzyk energii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe połączenie smaków :) Napój zapowiada się bardzo orzeźwiająco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł, jeszcze takiego napoju nie piłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi by się takie cudo przydało, bo pogoda nie nastraja zbyt optymistycznie...
    Udanych wakacji mimo wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A to ciekawa mikstura. Tylko ja robię ekstrakt waniliowy na spirytusie. Taki ma być?

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że taki napój doda mi więcej energii, więc chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pyszny napój, z chęcią wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Napój może i daje energię, tylko praktycznie wszystkich składników nie lubię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Od samego wypisania składników pogoda zaraz się rozgrzała:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie spróbuję napoju :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się. Świetny napój na upały, tylko czemu akurat nie mam miodu w domu? ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...