Kontakt:

magda_girsztowt@wp.pl

czwartek, 19 lutego 2015

Jajko w grahamce


Lubię wyjazdy, ale jakoś ciężko mi wrócić do rzeczywistości. Powolne poranki czas zamienić z powrotem na bieganinę i śniadanie w niekoniecznie spokojnym tempie. Ale nie, postanowiłam,że ten pierwszy ranek przed powrotem do pracy będzie spokojny i co najważniejsze smaczny. Na śniadanie przygotowałam więc pożywny zestaw składający się z jajka zapiekanego w grahamce. Ranki zrobiły się naprawdę chłodne, więc takie śniadanie wprost z piekarnika okazało się idealne. Nie tylko świetnie rozgrzewa, ale i pozytywnie nastraja-kto nie uśmiechnąłby się na widok rozpływającego się żółtka? Mniam. No i najważniejsze  mój pierwszy posiłek zrobił się błyskawicznie, dużo szybciej niż standardowa jajecznica. Do jajka i grahamki dodałam warzywa, kubek zbożowej kawy ze szczyptą cynamonu, jeszcze rzut oka na ciepłą wciąż prasę i można dziarsko ruszać na spotkanie nowego dnia. Śniadaniowe jajko w grahamce zaprasza.
Składniki:
Grahamka
Jajko
Pomidor
Szczypior
Plaster gotowanej szynki
Sól,pieprz
Z bułki odcinam wierzch, ugniatam środek, wyścielam go gotowaną szynką, dodaję pokrojone w drobną kostkę pomidory i garść szczypiorku. Na wierzch wbijam sparzone jajko, posypuję świeżo mielonym pieprzem i odrobiną soli. Zapiekam około 6-7 minut-jeżeli żółtko ma być półpłynne, a 10 jak ma być bardziej ścięte. Jem póki gorące.





(Nie) nudna kanapka ed II

47 komentarzy:

  1. Na pewno smaczne :) Zapraszam do udziału w kanapkowej akcj

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie śniadanie idealne :) zwłaszcza z półpłynnym żółtkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obłędne śniadanie!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam, takie śniadanka to ja lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na nudne jajko.

    OdpowiedzUsuń
  6. pyszności! MUSZĘ coś takiego zrobić :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie lejące żółtko to prawdziwa poezja xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Noooo taka kanapka to dopiero pychota! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zrobiłaś mi smaka na takie śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku, jak ja bym chciała zjeść niespieszne śniadanie. Ostatnio o takie u mnie bardzo trudno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywają zdecydowanie za rzadko....

      Usuń
  11. Wygląda bardzo smakowicie :) Uwielbiam takie wypływające żółtko na kanapkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda bardzo smakowicie :) Uwielbiam takie wypływające żółtko na kanapkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow... wygląda bosko.. :)
    Poza tym, na zabiegany poranek idealny- wsadzamy do piekarnika i w tym momencie okupujemy łazienkę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post!
    www.amelieatelier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama chętnie zjadłabym takie śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To świetny pomysł na śniadanie np. w sobotę. Oj, chyba jutro takie zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny pomysł - zdrowe i sycące śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mmmmniam!!! Uwielbiam jajka z płynnym żółtkiem!

    OdpowiedzUsuń
  19. Że te tobie rano chce się robi takie pyszności. Takiej kompozycji jeszcze nie jadłam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...