Kontakt:

magda_girsztowt@wp.pl

środa, 27 sierpnia 2014

Ciepłe mango na jogurcie

Poranki, chociaż wciąż słoneczne robią się trochę chłodniejsze. Ulubione zimne koktajle coraz częściej zastępuję czymś na ciepło. Nie chcę jednak wejść w fazę jesiennych owsianek. Na nie przyjdzie jeszcze czas. Ciepłe mango, zimny jogurt. Słoneczny kolor, słodkie owoce przenoszące w wakacyjny klimat i kwaskowaty jogurt. Szybki sposób na nieco inne śniadanie. Bez zbędnego zachodu, 5 minut i gotowe. Za to niebanalnie.




Składniki na 1 porcję:
Mango-połowa
Masło-pół łyżeczki
Cukier-łyżeczka
Cynamon-szczypta
Sok z cytryny-łyżka
Jogurt naturalny

 Mango obieram, kroję w kostkę, wrzucam na patelnię, dodaję masło. Po chwili dodaję łyżeczkę cukru, smażę razem chwilę aż cukier zacznie się krystalizować. Dodaję wtedy cynamon i sok z cytryny. Smażę przez około 2 minuty. Gorącymi owocami polewam jogurt.

28 komentarzy:

  1. mmm... jakie to miłe zobaczyć taką pyszność z samego rana :)
    palce lizać!
    a zdjęcia przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rano rzeczywiście jest to pyszne :)

      Usuń
  2. Genialny pomysł! Brawo! Zrobię sobie jutro na śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będziesz miała pyszne śniadanie :)

      Usuń
  3. Do mango zapalalam miłością niedawno... Super pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie brat przekonał, długo uznawałam,że smakuje dość nijako ;)

      Usuń
  4. Wygląda fantastycznie, zdecydowanie moje smaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Takie mango w lekkim sosie z nutką karmelu to też moje smaki :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Podobnie jak ja-też uwielbiam i szukam nowych sposobów na ten owoc :)

      Usuń
  6. w sam raz na śniadanko, pyszności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie śniadanie od razu poprawia humor :)

      Usuń
  7. Uwielbiam mango, to coś dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fani mango powinni spróbować koniecznie :)

      Usuń
  8. Pyszne, chętnie zjem porcyjkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to zapraszam na drugie śniadanie :)

      Usuń
  9. Podoba mi się takie śniadanie, smakowita propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję. Też lubię takie śniadania :)

      Usuń
  10. Co prawda preferuję wytrawne śniadania, ale na takie też skusiłabym się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jem śniadanie dwuczęściowe, z samego rana jogurt najczęściej, albo owsiankę, a potem kanapki :)

      Usuń
  11. mmm, już czuję tą słodycz w ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słodycz jest bardzo wyraźna, ale jogurt ją hamuje i całość jest idealna :)

      Usuń
  12. Fajny pomysł na inne śniadanie, lubię mango a z jogurtem to połączenie idealne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jogurtem smakuje mi najbardziej :)

      Usuń
  13. mniam! mango na ciepło musi być pyszne! super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pomysł, mango na ciepło jeszcze nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować, jest lepsze niż na zimno nawet :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...